Welcome Guest! To enable all features please Login. New Registrations are disabled.

Notification

Icon
Error

Options
Go to last post Go to first unread
Offline Dalibor Milas  
#1 Posted : Saturday, November 28, 2009 1:13:11 PM(UTC)
dadooo

Rank: Member

Groups: Član Fotosofije

Pozdrav svima! :)

Ako smijem, i ja bih nešto napisao ovdje. Kao prvo... Je li moguće, kad dajete ocjene, usput i napisati komentar što bi trebalo popraviti ili na što bi se moglo pripaziti kad se drugi put bude fotkalo? Evo zašto... Nije da je meni previše stalo do tih ocjena nego bih jednostavno volio znati u čemu to griješim.

Volim fotografiju, ali sam totalni amater. Do neki dan nisam znao ni što znači HDR (tj. ne znam ni sad što znači, ali bar znam prepoznati kad pogledam fotku: "Ej, to je HDR."). :)

Ovdje sam da se poboljšam u svakom pogledu. Nisam prije bio u mogućnosti biti toliko aktivan ovdje koliko sam to želio, ali nadam se da će se to od sad promijeniti. Eto toliko.

Wanna join the discussion?! Login to your Fotosofia Forum forum account. New Registrations are disabled.

Offline Nikica Jeftic  
#2 Posted : Saturday, November 28, 2009 1:58:41 PM(UTC)
nixpix

Rank: Advanced Member

Groups: Član Fotosofije, Fotokomentator, MobNajFoto, TaggingAdmin

Was thanked: 21 time(s) in 17 post(s)
Dalibore, ako odes u rubriku "Opis Hoykinih Ocjena" na desnoj strani ekrana naci ces tamo usmene opise koje sluze kao smjernice za ocjenjivanje i kojih bi bilo pozeljno da se clanovi drze kako bi svi imali sto bolju indikaciju o tome kako je nas uradak dozivljen. Sto se tice komentara bilo bi sjajno kad bi se vise komentiralo jer to je jedini stvarni nacin da se napreduje ali predpostavljam da (kao i uostalom ja) svi imaju problem sa vremenom.

Inace najbolja formula je da i sam budes sto aktivniji sto ce potaknuti druge da ti uzvrate savjetima.
Offline Dalibor Milas  
#3 Posted : Saturday, November 28, 2009 3:26:45 PM(UTC)
dadooo

Rank: Member

Groups: Član Fotosofije